Marka PROTRACK została stworzona w 2017 roku. Entuzjazm i pasja są połączone z wiedzą i starannością renomowanego biura projektowo-rozwojowego, aby stworzyć lekkie i stabilne obręcze kół ze stopów lekkich. Koła, które dają przyjemność nie tylko w sporcie motorowym, ale także w ruchu drogowym dzięki certyfikacji TÜV.

Oferujemy naszym klientom najwyższej możliwej jakości w przystępnej cenie 

Struktura obręczy kół ze stopów lekkich jest już określone we wczesnej fazie projektowania i rozwoju.

Nasze biuro rozwoju i inżynierii z ponad 25-letnim doświadczeniem w międzynarodowym sporcie samochodowym korzysta z najnowocześniejszego  oprogramowania, aby uzyskać optymalną kombinację wytrzymałości i masy dla każdego koła.

 

Dzięki metodzie analizie elementów skończonych  (FAEM ) można symulować różne sytuacje codziennego użytku już na etapie projektowania. 

Umożliwia to wypracowanie ostatecznego projektu na podstawie projektu i zoptymalizowanie stosunku mocy do masy i zużycie materiału.

W ten sposób zapewniamy, że masz do dyspozycji nie tylko lekkie koło, ale także stabilne, które bez trudu poradzi sobie w każdej codziennej sytuacji.

 Jednocześnie redukcja wirujących mas przynosi korzyści w zakresie wydajności i zużycia.

Odlew

Felgi protrack są nie tylko dopuszczone do ruchu drogowego przez TÜV, ale muszą codziennie sprawdzać się na torach wyścigowych tego świata. Wymaga to metalowej struktury, która jest równie wolna od otworów i porów. Po odlaniu nasze koła są sprawdzane w pełni automatycznych urządzeniach do badań rentgenowskich i, w razie potrzeby, sortowane i poddawane recyklingowi.

Obróbka CNC

Konstrukcja optymalizująca obróbkę mechaniczną jest precyzyjnym zautomatyzowanym procesem, w którym materiał niezwiązany z wytrzymałością koła jest usuwany na maszynach sterowanych CNC. Wspomniane obszary są już zdefiniowane we wczesnej fazie rozwoju. Oszczędza to masę, co szybko wpływa na osiągi pojazdu, szczególnie w przypadku mas wirujących.

Malowanie

Aby zapewnić jak najlepsza jakość malowania nasze koła są mechanicznie czyszczone i lakierowane proszkowo po obróbce mechanicznej. Warstwy składają się z podkładu, podkładu i końcowego lakieru bezbarwnego. Gwarantuje to nie tylko optycznie piękną powierzchnię, ale także najwyższą możliwą ochronę przed działaniem mechanicznym (np. Odpryskami kamienia) i efektami chemicznymi (np. Sól drogowa).

Test koncentryczności

Szczególnie w sportach motorowych ważne jest, aby zapewnić najwyższą możliwą precyzję we wszystkich komponentach. Właśnie dlatego wszystkie nasze koła są sprawdzane przed i po malowaniu pod kątem ich koncentryczności, a także bicia promieniowego i bicia bocznego.